Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.200/П 80 Автор(и) : Прокоф’єва М. Назва : Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 12. - С. 44-48. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/12). - ISSN 0131-6788 Примітки : Бібліогр.: 9 назв. ББК : 74.200 Предметні рубрики (Галузі знань): майбутній вчитель початкових класів Анотація: У статті представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови. |