Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200/П 80
Автор(и) : Прокоф’єва М.
Назва : Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2012. - № 12. - С. 44-48. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2012/12). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
ББК : 74.200
Предметні рубрики (Галузі знань): майбутній вчитель початкових класів
Анотація: У статті представлено концепцію підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів, розглянуто методологічні підходи і наукові принципи щодо її побудови.