Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.1/Ю 42 Автор(и) : Юматова Д. Б., Былинкина С. А. Назва : Интеграция физиотерапевтических и психолого-педагогических методов в коррекции тяжелых нарушений речи у детей с ограниченными возможностями здоровья Місце публікування : Дошкольная педагогика: Петербургский научно-практический журнал/ ООО "Издательство "Детство-Пресс". - СПб.: ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013. - N 1. - С. 33-36. - ISSN 1726-0973 (Шифр ДП-2/2013/1). - ISSN 1726-0973 ББК : 74.1 Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- корекційна робота Ключові слова (''Вільн.індекс.''): важкі порушення мови--діти з обмеженими можливостями здоров’я--порушення мови дітей--фізіотерапевтичні методи корекції--психолого-педагогічні методи корекції Анотація: Стаття знайомить з одним із нестандартних підходів до проведення фізіотерапевтичних процедур в реалібітаційному центрі, який відвідують діти з різними порушеннями мови, в тому числі і при її повній відсутності. Дод.точки доступу: Былинкина, С. А. |