Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Сафарян, Світлана Назва : Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання Місце публікування : Інозем. мови в сучас. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 7-11. (Шифр ІМВСШ-1/2013/1) Примітки : Продовження. Початок.: 2012. - № 2, 3, 4, 5. ББК : 74.202 Предметні рубрики (Галузі знань): Особистісно орієнтоване навчання-- принципи навчання навчання особистісно-орієнтоване Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання--пускові механізми--процес навчання--навіювання--переконання--принцип гуманізму--принцип креативності--принцип діяльнісного підходу--принцип інтегративності--принцип варіативності Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються пускові механізми педагогічної взаємодії та принципи навчання. |