Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник, Павло
Назва : Рекламні тексти як навчальний матеріал для формування соціокультурної компетенції старшокласників
Місце публікування : Інозем. мови в сучас. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 2. - С. 13-23 (Шифр ІМВСШ-1/2013/2)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 81.47.11-9
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання французької мови в школі-- соціокультурна компетенція
Викладання французької мови в школі-- дидактичні матеріали
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурна компетенція--рекламні тексти--французька мова--дидактичні матеріали--інформативність--експлуатація рекламних текстів--компліментарність рекламних текстів--візуально-зображальна виразність
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування соціокультурної компетенції старшокласників на основі рекламних текстів. Виділено критерії відбору дидактичного матеріалу. Визначено деякі характеристики рекламних текстів, що мають враховуватися при відборі матеріалу. Стаття містить практичні ілюстрації теоретичних положень.