Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прудченко, Інна
Назва : Індивідуальний сенс педагогічної освіти
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 1. - С. 17-22 (Шифр ВОУ1/2013/1)
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- педагогічна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальність--педагогічна освіта--вища освіта--спадкова гетерогенність--індивідуально-диференційований підхід
Анотація: Здійснено спробу пошуку індивідуального сенсу педагогічної освіти. Умотивовано доцільність урахування педагогікою принципу спадкової гетерогенності людства. Актуалізовано проблему розуміння людської рівності, акцентовано увагу на її інтерпретаціях в освіті. Обґрунтовано необхідність виявлення індивідуального джерела розвитку майбутнього вчителя, орієнтації педагогічного мислення на сприйняття іншої індивідуальності.