Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 67.0р10/Б 82 Автор(и) : Бордун З. В. Назва : Пізнавальне та соціалізуюче значення гри на уроках правознавства у дев’ятому класі Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013. - N 25. - С. 2-3. (Шифр ІПУ/2013/25) ББК : 67.0р10 Предметні рубрики (Галузі знань): Уроки правознавства в 9 кл. Навчання-- Ігрові методи Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігри на уроках правознавства--пізнавальне значення гри--соціалізуюче значення гри--дидактичні ігри--рольові ігри--ігрові методи навчання Анотація: Автор статті піднімає питання про те, що необхідно максимально наблизити уроки правознавства до життя, спонукати учнів не бути спостерігачами, а активними учасниками тих процесів, які лягли в основу викладення предмета, залучаючи їх до спільної діяльності під час пізнавального пошуку упродовж дидактичної гри. |