Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584(4Укр)/С 21
Автор(и) : Сафонова І.
Назва : Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ голов. ред. І. Вакарчук. - К.: Знання, 2013. - N 6. - С. 92-102: табл. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2013/6). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
ДРНТІ : 14.35 + 14.01.79
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- педагогічна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концептуальна парадигма--педагогічний експеримент--педагогічна корекція--навчальна діяльність--духовні потреби--корекційні дії--виховна превентивна діяльність
Анотація: На основі характеристик і показників готовності вчителя до превентивної діяльності визначається концептуальна парадигма рівня підготовленості студентів до виховної діяльності превентивного плану у процесі вивчення філологічних дисциплін.