Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.202.242(4УКР)/Б 81 Автор(и) : Бондар Л. С. Назва : Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України/ Нац. акад. пед. наук України, ДІВП вид-во "Педагогічна преса". - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 3. - С. 76-84. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2013/3). - ISSN 2304-0629 Примітки : Бібліогр.: 19 назв. ББК : 74.202.242(4УКР) Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова освіта в Україні-- історія, 20 ст. 40-80 рр. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Анотація: У статті проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін. |