Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.202.242(4УКР)/Б 81
Автор(и) : Бондар Л. С.
Назва : Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.)
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України/ Нац. акад. пед. наук України, ДІВП вид-во "Педагогічна преса". - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 3. - С. 76-84. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2013/3). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр.: 19 назв.
ББК : 74.202.242(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова освіта в Україні-- історія, 20 ст. 40-80 рр.
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Анотація: У статті проаналізовано диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.). З'ясовано державну освітню політику, зміни в структурі та змісті початкової освіти, що залежали від шкільних реформ, упроваджуваних у контексті суспільно-політичних, соціально-економічних та культурних змін.