Форма документа : Багатотомне видання Шифр видання : 378(4Укр)/В 55 Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1 Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2011 Кільк.характеристики :636 с Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти Серія: Ціна : 30.00 грн. ББК : 74.58(4Укр) Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта-- педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології-- вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга-- якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність -- вчителі Педагогічна культура Географіч. рубрики: Австралія-- освіта Чернігівщина-- освіта вища США-- освіта Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка Зміст : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Завдання підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття/ Віктор Петрович Андрущенко. Інноваційні засади підготовки педагогічних кадрів у XXI ст./ В. П. Коцур. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті/ О. В. Глузман, Ю. Ю. Городецька. Європейський вимір неперервної освіти в Україні/ В. К. Сидоренко, Д. Е. Кільдеров. Самостійна робота магістрантів в умовах модульного навчання: організація і управління/ Н. М. Дем’яненко. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Соціалізація студентської молоді України в процесі становлення інформаційного суспільства/ О. І. Бульвінська. Становлення і розвиток полікультурної освіти в Австралії/ Л. І. Голуб. НАЦІОНАЛЬНА САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ ; Вища школа в системі національно-патріотичного виховання молоді/ В. Ф. Баранівський. З історії Чернігівського учительського інституту (1916-1919 рр.)/ Н. М. Кузьменко. Особистість студента в межах сучасного освітнього простору/ А. А. Марушкевич. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Моніторинг задоволеності освітніми послугами у ВНЗ/ І. П. Аннєнкова. Педагогічна творчість як складова професійної діяльності та майстерності сучасного педагога-інноватора/ О. П. Грибок. Професіоналізм педагогічної діяльності соціального педагога/ Д. С. Мазоха. Виховний потенціал сучасного вищого навчального закладу/ О. А. Невмержицький. Застосування інноваційних методів навчання для самостійної роботи студентів вузу/ Г. І. Остапенко. Акредитація: дамоклів меч чи modus vivendi?/ С. А. Свіжевська. Концептуальні проблеми підготовки майьутнього педагога у вищих навчальних закладах України/ О. М. Сергійчук. Розвиток інклюзивної освіти: особлива система навчання в Україні/ Л. С. Токарук. Теоретичні аспекти використання проблемного навчання у вищій школі/ Н. Д. Янц. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ; Професійне самовизначення студентів у контексті становлення їх мотиваційно-ціннісної сфери/ Т. В. Кравченко, Л. В. Яценко. Аксіопедагогічні умови формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах/ Р. В. Миленкова. Аксіологічний досвід польської філософії та педагогіки/ Л. Р. Пелех. Формування педагогічної культури майбутніх учителів української мови та літератури/ Ю. Ю. Тракоша. Результативність оцінювання педагогічної компетентності викладачів США/ І. М. Зварич. Історично-педагогічні передумови формування моделі педагога/ Л. А. Мойсеєнко. Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Мазоха, Д. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти |