Форма документа : Багатотомне видання Шифр видання : 378(4Укр)/В 55 Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 1 Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2012 Кільк.характеристики :642 с Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти Серія: Ціна : 35.00 грн. ББК : 74.58(4Укр) Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта-- педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології-- вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга-- якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність -- вчителі Педагогічна культура Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка Зміст : ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ ; Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти/ В. П. Андрущенко. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу/ А. І. Кузьмінський. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії/ І. А. Зязюн. Виховний простір у розвитку особистості/ І. Д. Бех. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення/ М. Ф. Степко. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи/ О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг/ Р. М. Вернидуб. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема/ В. П. Покась. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті/ М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. Основні особливості української освіти як системи/ О. В. Уваркіна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів/ Н. М. Дем’яненко. Компетентнісний підхід у професійній освіті/ В. В. Ягупов. ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ ; Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві/ О. Д. Джура. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки/ К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. Потенціал освіти та виклики сьогодення/ Л. М. Панченко. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект/ А. М. Сингаївська. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА ; Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії/ С. О. Авхутська. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського/ Т. В. Багрій. Структура і проблеми обдарованості/ А. П. Біда. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання/ Л. Л. Борисенко. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія/ Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти/ О. В. Двіжона, М. І. Олійник. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії/ Г. І. Коберник. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя/ В. О. Кравцов. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя/ Л. І. Серман. Педагогічна культура майбутнього вчителя/ Н. О. Сінельникова. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності/ Т. М. Фарбак. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти/ І. О. Шишова. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді/ Н. О. Мамедова. Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Лебединський, Сильвестр (письменник, філософ, богослов) \о нем\; Лавровський, Микола Олексійович (вчений, професор російської словесності і педагогіки ; 1825-1899) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти |