Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04/Н 14
Автор(и) : Набок, Микола
Назва : Філософські засади ефективності управління освітою
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2013. - № 3. - С. 42-50 (Шифр ВОУ1/2013/3)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.04 + 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- управління-- філософські засади
Освіта-- філософія освіти
Освіта в Україні-- державне управління
Анотація: Стаття присвячена дослідженню філософських засад ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті. Узагальнено наукові погляди на взаємодію суб’єкта і об’єкта управління в процесі еволюції. З’ясовано багатокритеріальність та багатоаспектність поняття ефективності. Охарактеризовано вплив нових викликів на державне управління в умовах нестабільності українського суспільства. Обґрунтовано необхідність підвищення ефективності державного управління освітою в глобалізованому світі. Встановлено взаємозв’язок понять ефективність і якість управління та залежність зміни ефективності системи від зміни якості її елементів або її структури.