Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/В 55
Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 2
Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2012
Кільк.характеристики :568 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія:
Ціна : 35.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інформаційна культура
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
Приватна освіта-- розвиток --Україна
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка
Зміст : ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ; Аналіз змісту літературної компетентності вчителя зарубіжної літератури/ О. С. Афанасьєва. Формування умінь і навичок превентивної діяльності майбутнього вчителя математики/ Л. А. Благодир, В. О. Швець. Мобільне навчання як етап еволюції дистанційного навчання/ Т. В. Григорчук. Сучасне навчально-методичне забезпечення з методики навчання біології як основа якісної підготовки майбутніх учителів біології/ Н. Б. Грицай. Інтеграційні процеси як соціально-педагогічна проблема підвищення якості освіти/ Д. Е. Кільдеров. Основи безпекової стратегії вищої освіти України/ В. В. Крижко, О. М. Старокожко, О. С. Грицайова. Професійна спрямованість навчання старшокласників/ І. В. Лов’янова. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні/ Н. В. Марченко. Методичні рекомендації щодо формування професійно-пізнавальної спрямованості студентів у процесі навчання іноземних мов/ А. І. Мельник. Методологічні основи управління якістю загальної середньої освіти регіону в сучасних умовах/ М. В. Набок. Формування лояльності як фактор підвищення конкурентноздатності вищого навчального закладу/ М. І. Олійник, О. А. Брухальська. Приватний сектор вищої освіти: особливості розвитку в сучасних умовах/ І. П. Прохор. Формування компетентності професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики як антропологічна проблема/ Н. М. Салан. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах ВНЗ/ О. М. Сергійчук. Педагогічна етика і такт, як основа професійної діяльності майбутнього вчителя початкової школи/ Т. А. Слюсар. Професійна майстерність та особисті якості викладача в сучасній системі освіти України/ О. О. Субіна. Шляхи підвищення якості підготовки майбутніх учителів математики/ Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні II половини XX - початку XXI століття: концепція дослідження/ Н. О. Терентьєва. Модернізація структури університету/ О. В. Шестопралюк. КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ДІАГНОСТУВАННЯ (ОЦІНЮВАННЯ) ОСВІТНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ; Оцінювання діяльності вищих навчальних закладів освіти: міжнародний досвід/ О. П. Воробйова. Діагностика готовності студентів педуніверситету до запобігання девіантній поведінці підлітків/ Ю. С. Кулінка. Критеріальний апарат професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ ; До проблеми визначення ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх учителів математики/ І. А. Акуленко. Естетичні цінності та їх роль у формуванні особистості/ Ю. В. Пелех, Т. І. Пагута. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ ; Зміст та організація управлінської діяльності попечителя Київського учбового округу/ О. Л. Кірдан.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)

Дод.точки доступу:
Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Касярум, К. В. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти