Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/М 74
Назва : Модернізаційні процеси в освіті та суспільстві: психотехнології супроводу : [Монографія]
Вихідні дані : Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN (в опр.), Ціна 978-966-189-224-7: 77.39 грн.
ББК : 88.5 + 60.56
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
Соціальна психологія-- освіта
Психологія освіти
Суспільство
Освітні реформи
Модернізація
Громадська думка
Освіта-- інновації
Інноваційні процеси
Зміст : Соціальна психологія модернізаційних процесів ; Психотехнологічний супровід освітніх та суспільних реформ ; Інтегрована система технологій творення образу інновацій та її основні елементи
Анотація: У монографії представлено погляди соціальних психологів на модернізаційні процеси, аналіз існуючих теорій модернізацій, моделей інноваційних процесів, особливостей сприймання різноманітних інновацій. Значну увагу приділено питанням психотехнологічного супроводу освітніх та суспільних реформ. Описано інтегровану систему технологій, що мають на меті творення максимально об'єктивного, неупередженого та багатогранного (різнобічного) образу реформ. Зокрема, розкриваються сутність технологій збагачення громадської думки, рефлексивного управління, акціональні методи (дослідження дією, надання повноважень, розвиток спроможності) тощо. Висвітлено результати емпіричних досліджень сприймання модернізаційних процесів в освіті та суспільстві, а також проблеми формування їхнього позитивного образу.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), аб(3), НМК ф-т ПСР(2)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(3), аб(3), НМК ф-т ПСР(2)

Дод.точки доступу:
Фролов, П. Д. \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут соціальної та політичної психології