Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 28.0р10/М 35
Автор(и) : Матяш, Надія
Назва : Теоретичні засади систематизації інформації учнями у процесі навчання біології
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 1/2. - С. 35-39. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 28.0р10 + 74.202.245
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчальна інформація-- засвоєння-- уроки біології
викладання біології в школі
Анотація: У статті розкрито окремі теоретичні засади систематизації інформації учнем у процесі навчання біології. Доведено, що ефективність процесу засвоєння навчальної інформації та її систематизації школярами зростає, якщо врахувати положення нейробіологічної концепції І. Кучерова, результати нейролінгвістичних досліджень О. Лурія та його послідовників, положення семантичної теорії інформації Ю. Шрейдера, інформаційної теорії Г. Драйдена, Д. Вос, К. Ровз, П. симонова, а також інформаційної основи діяльності В. Шадрикова.