Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 32(4Укр)/Ш 38 Автор(и) : Шедяков, Владимир Евгеньевич, Попов, Дмитрий Дмитриевич, Гаврилова, Лариса Феликсовна Назва : Информационные воздействия в периоды избирательных кампаний Украины (1991-2012) : стратегии, технологии, инновации Вихідні дані : К.: Преса України, 2012 Кільк.характеристики :152 с.: табл. Примітки : Библиогр. : с. 143-151 ISBN (в пер.), Ціна 978-966-472-125-4: 21.00 грн. ББК : 66.3(4Укр)68 Предметні рубрики (Галузі знань): Засоби масової інформації-- Рекламно-політичний вплив --Україна Кафедра історії України та політології Виборчі кампанії-- Соціально-психологічний аспект --Україна Інформаційний вплив Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Дод.точки доступу: Попов, Дмитрий Дмитриевич; Гаврилова, Лариса Феликсовна; Морозов, Павел Дмитриевич \ред.\ |