Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.200.51/Н 20 Автор(и) : Найдьонова, Любов Антонівна Назва : Кібербулінг, або віртуальна агресія: способи розпізнання і захист дитини : методичні рекомендації Місце публікування : Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2014. - N 6. - С. 1-91. (Шифр БШС1/2014/6) ББК : 74.200.51 + 88.5 Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра загальної та практичної психології Інтернет та психологічні проблеми Інтернет-- безпека дітей Інтернет-- негативний вплив Інтернет і діти Інтернет-- віртуальна агресія-- профілактика Шкільний психолог-- співпраця з батьками Шкільний психолог-- профілактика агресії в школі Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальна агресія--булінг--діагностика булінгу--шкільний булінг--співпраця батьків і педагогів, психологів--шкільний психолог--соціальний педагог--години спілкування--профілактика кібербулінгу--булер-нападник Зміст : Що значить слово “кібербулінг” і навіщо воно потрібне? ; Яку шкоду може завдати кібербулінг? ; Основні принципи профілактики і подолання кібербулінгу в школі ; Додатки |