Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.200.51/Н 20
Автор(и) : Найдьонова, Любов Антонівна
Назва : Кібербулінг, або віртуальна агресія: способи розпізнання і захист дитини : методичні рекомендації
Місце публікування : Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К.: Редакції загальнопедагогічних газет, 2014. - N 6. - С. 1-91. (Шифр БШС1/2014/6)
ББК : 74.200.51 + 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Кафедра загальної та практичної психології
Інтернет та психологічні проблеми
Інтернет-- безпека дітей
Інтернет-- негативний вплив
Інтернет і діти
Інтернет-- віртуальна агресія-- профілактика
Шкільний психолог-- співпраця з батьками
Шкільний психолог-- профілактика агресії в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальна агресія--булінг--діагностика булінгу--шкільний булінг--співпраця батьків і педагогів, психологів--шкільний психолог--соціальний педагог--години спілкування--профілактика кібербулінгу--булер-нападник
Зміст : Що значить слово “кібербулінг” і навіщо воно потрібне? ; Яку шкоду може завдати кібербулінг? ; Основні принципи профілактики і подолання кібербулінгу в школі ; Додатки