Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/К 56
Автор(и) : Коваленко, Вільям
Назва : Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2014. - № 2. - С. 28-35 (Шифр ВОУ1/2014/2)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта-- дидактика-- дидактологістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактологістика--види дидактологістики--текстовізовані думки--роздуми--критерії--стандарти--фаховий розум--синергетична парадигма--концептуалізація
Анотація: У статті розглянуто предметну сферу дидактологістики та її трьох видів, які зумовлені наявністю в наукових текстах трьох зовнішньо однакових типів знаків, денотати яких презентують три різні типи критеріїв і стандартів аналізу й оцінювання текстовізованих думок та фахових міркувань вчених у контексті синергетичної парадигми.