Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584(4Укр)/А 66
Автор(и) : Андрущенко, Віктор
Назва : Європейський педагогічний досвід та національні традиції: гармонізація пріоритетів
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 3. - С. 5-11 (Шифр ВОУ1/2014/3)
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в Україні-- ціннісні засади
Вища освіта в Україні-- євроінтеграція
вища освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Європа-- вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системи освіти--загальносвітові тенденції--освітні реформи--управління освітою--децентралізація--національні особливості--інновації в освіті--навчання протягом життя--рамки кваліфікацій--європейська освіта--громадянське виховання--толерантність--доступність освіти--нова парадигма освіти--розвиток освіти--стратегічна програма розвитку--аксіологія
Анотація: Аналізується процес реформування вищої освіти України; відзначається необхідність його узгодження із загальноєвропейськими і світовими нормами, напрацьованим досвідом. Підкреслюючи авторитет і значення європейських освітніх стандартів, автор наголошує, що орієнтація на них аж ніяк не означає відкидання вітчизняного педагогічного досвіду, який багато в чому може бути корисним і продуктивним для країн європейського простору освіти. Система освіти кожної з країн має свої національні особливості. Їх сутність визначається характером цінностей, сформованих народом і культурою впродовж історичного розвитку. Цивілізованою вважається система освіти, у якій національне корелюється із загальнолюдським, не випадає з історичного контексту, а розвивається разом з розвитком історії, цивілізації, культури.