Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/А 66
Автор(и) : Андрущенко, Віктор
Назва : Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу)
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 5-9 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): закон про вищу освіту--розвиток освіти--сучасний філософсько-педагогічний дискурс--виклики сучасного світу--інформаційна революція--освітня політика--підготовка педагогічних кадрів--педагогічна конституція європи--модернізація освіти
Анотація: Аналізуються проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України "Про вищу освіту"; обґрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки освіти в системі викликів сучасного світу; автором розглядаються глобальні і локальні чинники, які формують виклики, аналізуються відповіді на них зміною філософської парадигми модернізації освіти. Глобалізація та інформаційна революція, війна і внутрішні негаразди, суперечності, труднощі змінюють світ так швидко, що педагоги не встигають осмислити ці зміни, осягнути їх філософію, перевести її на мову освітньої політики, а далі - на мову конкретних навчальних технологій.