Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 94.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Викладання іноземної мови
Викладання хімії в школі
педагогіка вищої школи
психологія молодшого школяра
Психологія підлітка
Дошкільна освіта
Інноваційні технології-- методи навчання
Підготовка майбутніх вчителів
Підготовка майбутніх соціальних педагогів
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Питання формування естетичної потреби особистості у науково-педагогічній літературі/ В. М. Благінін. Концепція моделі освітньо-інформаційного середовища як умови формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості / С. Д. Булавенко. Основні положення теорії трансформаційного навчання дорослих/ М. Г. Дернова. Психосоціальний аспект проблеми трансформації вищої школи України/ О. А. Зеленько. Розвиток, соціалізація та виховання особистості майбутнього педагога/ О. Л. Кононко. Відповідальність особистості як наукова категорія/ Т. Ю. Куниця. Особливості становлення взаємин молодших школярів (психолого-педагогічний аспект)/ О. О. Максимова. Забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти як умова ефективності попередження негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку/ Н. П. Пихтіна. Суть та структура творчого потенціалу особистості/ Я. М. Рудик. Ключові компетенції майбутніх викладачів іноземної мови як запорука їхнього професіоналізму/ О. Б. Шендерук. Вікові особливості виховання моральної самосвідомості старших підлітків у сучасних умовах/ І. М. Шкільна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання арт-педагогічних технологій як засобу творчого самовираження молодших школярів у позашкільних навчальних закладах/ А. Е. Бойко. Консультування соціально дезадаптованих підлітків з використанням двосторонніх іграшок/ С. О. Борисюк. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи України/ Н. В. Василенко. Формування організаційних та управлінських умінь старшокласників у діяльності учнівського самоврядування/ О. В. Долгова. Дослідження впливу субкультури рокерів та металістів на формування життєвих стратегій молоді/ Д. І. Конончук. Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів у процесі вивчення хімії в старшій профільній школі/ Н. І. Лукашова. Використання проектних технологій у процесі формування соціальної компетентності старшокласників в умовах ліцею/ Л. М. Павлюк. Форми і методи іншомовної підготовки майбутніх працівників органів державної фіскальної служби/ Т. В. Пілюгіна. Використання риторичних методів під час вивчення польської мови/ О. П. Ранюк. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри/ М. М. Сидоренко. Вивчення педагогічних умов використання казки як засобу морального виховання старших дошкільників/ О. А. Сурмило. Формування соціального досвіду дитини дошкільного віку: історико-педагогічний аналіз/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Деякі напрямки гуманізації фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів/ Л. Ф. Віннікова. Готовність майбутнього учителя початкової школи до співпраці з сім’єю учня/ В. Л. Дубровський. Підвищення рівня професійної компетентності як складової конкурентоспроможності педагогічних працівників/ С. В. Івашньова. Педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх податкових інспекторів у процесі фахової підготовки/ Т. М. Поночовна-Рисак. Проектна технологія у підготовці майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності/ С. Р. Хлєбік. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Культурно-освітній розвиток етнонаціональних меншин в Україні у 20–30-ті рр. ХХ ст./ І. М. Конончук. Особливості професійної орієнтації в Україні/ М. З. Кузів. Методологічний потенціал трансдисциплінарного підходу в формуванні гуманітарної культури студентів у США/ С. В. Федоренко. Концептуальні засади культурологічної підготовки майбутнього педагога: історичний контекст у вимірах нової парадигми освіти/ Т. О. Шахрай.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя