Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :224 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Гендерні відносини-- жінки
Психологія старшокласника
Діти з особливими потребами
Я-концепція-- психологія особистості
Психологія особистості
Психологія студента
Психологія підлітка
Психологія молоді
Кафедра психології
Зміст : Гендерні особливості самореалізації українських жінок/ С. О. Ангелова. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії/ О. В. Білоус. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників/ Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України/ О. Є. Блинова. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції/ В. Л. Бондарев. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей/ Ю. В. Борець. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами/ О. О. Буковська. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів/ В. Б. Бучко. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору/ Г. Б. Варіна. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників/ В. О. Васютинський. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях/ Г. С. Венгер. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету"/ О. В. Винославська. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості/ С. А. Ворожбит. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями/ І. В. Воронюк. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації/ Д. І. Гапоненко. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти/ М. М. Герасименко. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області/ В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда/ К. І. Горбачова. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку/ З. В. Гуріна. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці/ Н. О. Данильченко. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді/ Т. В. Данильченко. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій/ Ю. О. Дем’яненко. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту/ С. П. Дерев’янко. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі/ М. А. Дроздова. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості/ О. Ю. Дроздов. Розгляд феномена екологічності з позиції психології/ Л. А. Дуда. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості/ В. А. Дяченко. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці/ О. В. Зінченко. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація/ О. Є. Іванашко. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии/ В. П. Казмиренко. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості/ Л. Б. Калюжна. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя/ Є. В. Карпенко. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру/ Х. В. Качмарик. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі/ Л. М. Кобильнік. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу/ З. Я. Ковальчук. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця/ М. О. Кононець. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді/ П. В. Коротков. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями/ О. М. Кочубейник. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного/ В. А. Крайчинська. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини/ О. О. Крутікова. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки/ Э. Н. Кудусова. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни/ Л. І. Кузьо. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення/ О. С. Кущ. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза/ Л. П. Лассан. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання/ Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами/ Л. О. Ляховець. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента/ А. Г. Мартинюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)

Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка