Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 1
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :220 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Психологія підлітка
Стосунки дітей і батьків
Обдаровані діти
Післядипломна освіта
Соціальна психологія
Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотерапія--насилля
Зміст : Психологічні проблеми взаємин сучасних підлітків та юнаків з батьками/ А. Ш. Апішева. Психологічні особливості коучингу як інструменту особистісного розвитку/ С. В. Баранова. Психологічні особливості сприйняття інтернету сучасними підлітками/ Р. М. Білоус, А. Б. Дзюба, Я. В. Сімонова. Переживання вичерпаності особистісного потенціалу та ставлення до інших людей у курсантів ВНЗ МВС України/ А. М. Большакова. Психологічні особливості прояву та профілактики віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків/ О. І. Бондарчук, Т. В. Калязіна. Архетипна феноменологія як методологічна перспектива розвідок царини несвідомого/ О. М. Боровицька. Специфіка перетворення морального мотиву в самоцінність особистості підліткового віку/ І. С. Булах, М. І. Заяц. Соціальні орієнтири й ідеали студенства: 2000 та 2012 роки/ О. М. Васильченко. Копінгові стратегії в умовах професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості задоволеності та успішності сімейних стосунків/ Н. П. Веселова. Розвиток основної функції образу уяви-антиципації у старшокласників з опорою на художній текст/ Н. К. Вічалковська. Соціально-психологічний аналіз явища громадської участі: системний підхід / С. В. Волеваха. Культурологічний та соціально-економічний аспект особистісного розвитку почуття довіри, як соціально-психологічна складова адаптації людини/ С. А. Ворожбит. Проблема насилля та її соціально-психологічний вимір/ С. О. Гарькавець. Казкотерапія як ефективний метод психотерапевничного впливу у роботі з дітьми молодшого шкільного віку / О. Л. Гірченко. Формування толерантності підлітків засобами соціально-психологічного теренінгу як умови подолання їх агресивності/ Г. В. Гладуш. Управління як механізм впливу змісту на форму/ В. В. Голець. Особливості психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів системи післядипломної педагогічної освіти/ Н. В. Гордієнко. Залежність політичної поведінки молоді від суб’єктивної оцінки власної бідності/ І. М. гусев. Психологічний портрет чоловіка і жінки очима студенток/ Т. В. Данильченко. Сучасна профорієнтація проблеми та перспективи розвитку/ Л. Л. Дворніченко. Філософсько-психологічні аспекти розуміння досвіду особистості / Ю. О. Дем’яненко. Соціально-психологічна категоризація спільноти осіб із низьким економічним статусом/ В. О. Дишлевук. Віковий вимір геополітичної свідомості/ О. Ю. Дроздов. Особливості прояву екологічних сенсів у людей різного віку/ Д. Е. Дубініна. Формування компетентності спеціаліста засобами когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Методологія дослідження міжетнічної толерантності студентської молоді Західного та Східного регіонів України/ Л. І. Залановська. Особистісні детермінанти соціально-психологічної адаптації хворих на епілепсію/ А. В. Зінченко. Розвиток спроможності громад як компонент соціально-психологічного супроводу суспільних інновацій/ С. М. Іванченко. Особливості самосвідомості особистості у психологічному портреті сучасного студента/ К. О. Кальницька. Функціональні відмінності психологічних меж особистості на прикладі психоаналізу/ П. А. Карелін. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку психологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності/ Т. А. Каткова, О. М. Троїцька. Психологічний захист особистості: теоретична конструкція факторів впливу на сприйняття реальності/ Ю. А. Кашкарова. Довіра як умова розвитку дружніх взаємин/ Є. О. Клименко, Л. М. Рось. Зміни у самооцінці особистості похилого віку/ О. Г. Коваленко. Самопрезентація як складова частина розвитку особистості/ А. О. Кононенко. Особливості формування оптимізму в онтогенезі/ Т. І. Корж. Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру/ Л. О. Котлова. Теоретичний аналіз відповідальності як психологічного феномена/ О. В. Кравчук. Важность семейного фактора в процессе социализации и социальной адаптации ребенка с синдромом дефицита внимания и гиперактивностю/ О. В. Кривоногова. Природа мотивації сексуальної поведінки/ Т. С. Кудріна, В. С. Цихоня. Психологические особенности переживания стыда и вины женщинами/ Е. А. Кузьминова. Емпатія учасників педагогічної взаємодії як фактор академічної успішності/ А. О. Куліш. Забобони як психологічний феномен/ В. Г. Лашук. Практичні рекомендації активізації розвитку особистісного самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою для психологів вчителів та вихователів/ І. М. Лисенко. Соціальна зайнятість як чинник розвитку категоріальних структур свідомості в юнацькому віці/ А. О. Лісневська. Психологічний аналіз особливостей ціннісно-потребнісних орієнтацій державних службовців місцевих органів виконавчої влади/ Л. Я. Малімон, І. В. Глова. Формування міжкультурної компетентності майбутніх соціальних педагогів і психологів у сфері невербальної поведінки/ М. М. Махній. Вплив ціннісної орієнтації на розвиток національно-технічної еліти України/ О. М. Мелащенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)

Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка