Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584(7США)/С 40
Автор(и) : Сисоєва С.
Назва : Наукові ступені в галузі науки: міжнародна практика
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 11/12. - С. 18–23. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2016/11/12). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 22 назви.
ББК : 74.584(7США)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вища освіта в зарубіжних країнах-- наукові ступені
Географіч. рубрики: США-- вища освіта-- наукові ступені
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукові ступені--наукові дослідження--докторський ступінь--доктор філософії у галузі освіти (phd)--доктор у галузі освіти (edd)--доктор наук у галузі освіти (dsc/scd) --дисертаційні дослідження--вища освіта
Анотація: У статті проаналізовано зарубіжний досвід щодо визначення наукових ступенів у галузі освіти: доктор філософії, доктор у галузі освіти, доктор наук. Наголошено що всі ці ступені належать до концепту докторського ступеню doctoral degree. Зроблено висновок, що впровадження наукового ступеня PhD у галузі освіти в Україні потребує ретельності щодо визначення його змісту й цільової аудиторії здобувачів без обмеження доступу до здійснення наукових досліджень практиків сфери освіти.