Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37(05)/П24
Автор(и) :
Назва : Педагогіка і психологія професійної освіти: Науково-методичний журнал/ Гол. ред. Н. Г. Ничкало; Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Академія педагогічних наук України, Національний університет "Львівська політехніка", Львівський науково-практичний центр. № 2: Березень-квітень
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2003
Кільк.характеристики :230 с
Ціна : 13.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Дидактика
Технології навчання
Психологія
Виховання-- проблеми
Управління освітою
Наукове життя
Професійна освіта
Зміст : Проблеми ефективної передачі інформації на відстань у процесі дистанційного навчання/ П. Стефаненко. Формування методологічної культури педагога в контексті сучасних освітніх реформ/ І. Аносов. Сучасне педагогічне новаторство - основа соціальної активності особистості вчителя/ П. Плотніков. До проблеми структурування професійних знань в інформаційному суспільстві/ А. Сіцінський. Науково-дослідницька діяльність як предмет вивчення у профільному ліцеї/ В. Кисільова. Методологічні основи використання аудіовізуальних мистецтв у вивченні іноземних мов/ Л. Волошинова. Когнітивна інформація як один із механізмів самовдосконалення особистості майбутнього педагога/ Д. Дубравська. Інформаційна економіка та її роль у професійній підготовці спеціалістів/ І. Огірко, Ю. Шульжик. З досвіду навчання економічних дисциплін на основі системного підходу/ А. Сингаївська. Специфіка навчання математики у професійно-технічних училищах/ П. Сікорський. Деякі підходи до структурування змісту природничих дисциплін у професійній медичній школі/ Л. Дольнікова. Принципи моделювання у вивченні біоетики студентами-медиками/ А. Єгоренков. Удосконалення організаційно-методичного забезпечення вивчення хімії у вищій технічній школі/ В. Кириченко. Методика організації і проведення професійних конкурсів/ Л. Поважна, Т. Кущ. Експериментальна перевірка рівня науково-методичного забезпечення навчального процесу в технічному коледжі/ Г. Шемелюк. Виховна компонента у системі вищої освіти в Україні: Сучасний стан і перспективи розвитку/ А. Коробченко. Управління виховною роботою в медичному коледжі/ Х. Мазепа. Національна самосвідомість як освітній пріорітет демократичного суспільства/ В. Садова. Слово й образ давньоруського іконопису в духовному розвитку майбутнього вчителя/ В. Рашковська. Філософський контекст методології вітчизняної педагогіки (60-80 рр. ХХ ст.)/ М. Окса. Новаторський рух у системі професійно-технічної освіти: Хроніка 80-х років ХХ століття/ В. Харабет. Інтелект колективного суб’єкта як феномен культури південного сходу України/ Т. Кирєєва. Актуальність розвитку ресоціалізаційної (пенітенціарної) педагогіки в Україні та польський освітній досвід/ І. Курляк. Професійне становлення молодого вчителя у Великій Британії: історія, досвід, стандарти/ Н. Авшенюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)

Дод.точки доступу:
Ничкало Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освітиАкадемія педагогічних наук України; Національний університет "Львівська політехніка"; Львівський науково-практичний центр