Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко С.
Назва : Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 3. - С. 50–52. - ISSN 0131-5358 (Шифр П017/2017/3). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 2 назви.
УДК : 373.2.015.324(477) + 373.3.015.324(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- психологічна служба
Дошкільники-- психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія вихованців--внутрішній стан--діагностичні методики--інтерпретація--корекція внутрішнього стану--індивідуальний розвиток
Анотація: Стаття присвячена проблемам діагностування та корекції внутрішнього стану особистості, індивідуального розвитку її природних здібностей і обдарувань. Пропонуються розроблені й апробовані діагностичні методики ("Намалюй нашу сім'ю", "Школа тварин", "Вигадай казку", "Давай потанцюємо", "Зліпи живу істоту") , вони стануть у нагоді для з'ясування внутрішнього стану дитини, встановлення проблем та знаходження оптимальних рішень для їх подолання.