Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.025.7(477)/К 17
Автор(и) : Калініченко Л.
Назва : О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки)
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 6. - С. 45–46. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
УДК : 373.3.025.7(477) + 37:001.32](477)Савченко
Предметні рубрики (Галузі знань): історія педагогіки України, 1960-1970 р.р.
педагоги України
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--метод порівняння--українські педагоги--розвиток мислення--пізнавальні здібності--молодші школярі
Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів.

Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна (український педагог ; 1942 р.н.) \о ней\