Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Дічек Н. П. Назва : Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. вісн. - Київ: Пед. преса, 2017. - N 2. - С. 74-82. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПП1/2017/2). - ISSN 2304-0629 Примітки : Бібліогр.: с. 80-81 (22 назви) УДК : 373.3/.5.042+[159.98:37](477)“199/200” Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- навчання-- індивідуалізація Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманізація освіти--індивідуалізація навчально-виховного процесу в школі--психологічна служба системи освіти--шкільні (практичні) психологи Анотація: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкрито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності новаційної на той час психологічної служби в освіті країни. |