Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.2.034(477)/К 46
Автор(и) : Кишинська А.
Назва : Вивчаємо рівень сформованості етичних уявлень у дітей
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 10. - С. 32–37. (Шифр ВМДЗ/2017/10)
Примітки : Звіт: Додаток 1 : Методика "Бесіда" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвої та Юлії Афонкіної) ; Методика "Сюжетні малюнки" : (за Галиною Урунтаєвою та Юлією Афонкіною) ; Методика "Історії" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвою та Юлії Афонкіної) ; Додаток " : Анкета для опосередкованої діагностики особливостей розвитку етичних уявлень старших дошкільників.
УДК : 373.2.034(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільне виховання-- моральне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--моральне виховання--етичні уявлення--сформованість--діагностика--методики--психолого-педагогічний супровід
Анотація: Етичні уявлення, як образ належного і неналежного, впливають на розвиток моральних почуттів та емоцій, становлення ціннісних орієнтацій дитини та визначають регулятивну функцію її поведінки. Тому важливо, щоб розвиток етичних уявлень відбувався в умовах психолого-педагогічного супроводу з попередньою діагностикою.