Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кочерга О.
Назва : Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 3. - С. 11–15. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/3). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
УДК : 373.3.015.324(477) + 373.3.025/.026:82](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- читацька компетентність-- психофізіологічний аспект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька компетентність--психофізіологічний аспект--читацькі навички--становлення компетентного читача--читання--читацькі можливості--нейронні механізми--читацькі здібності--творча особистість--молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи.