Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Кочерга О. Назва : Становлення позиції свідомого читача в учнів початкової школи: психофізіологічний аспект : (чутливість до читацької компетентності) Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 3. - С. 11–15. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/3). - ISSN 0131-5358 Примітки : Бібліогр.: 4 назви. УДК : 373.3.015.324(477) + 373.3.025/.026:82](477) Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- читацька компетентність-- психофізіологічний аспект Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читацька компетентність--психофізіологічний аспект--читацькі навички--становлення компетентного читача--читання--читацькі можливості--нейронні механізми--читацькі здібності--творча особистість--молодші школярі Анотація: У статті розглянуто базові психофізіологічні механізми забезпечення та стимулювання процесу читання в учня початкової школи для означення "підґрунтя контурів" у створенні компетентності на рівні свідомого читача. Нейронні механізми мозкової діяльності закладають певні передумови готовності до процесу читання учнями початкової школи. |