Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.922.73-056.14/Б 81
Автор(и) : Бондарчук І.
Назва : Гіперактивна дитина в школі: особливості поведінки, виховання та навчання
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 5. - С. 1–4. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/5). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
УДК : 159.922.73-056.14
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія-- гіперактивність-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гіперактивність--поведінка дитини--співпраця з гіперактивною дитиною--корекція гіперактивної поведінки--саморегуляція
Анотація: У статті розповідається про співпрацю батьків і вчителів щодо навчання та виховання гіперактивної дитини молодшого шкільного віку. Для корекції гіперактивної поведінки молодших школярів запропоновано декілька вправ, спрямованих на розвиток самоконтролю, уваги, саморегуляції та зняття напруги, які можуть бути використані батьками та вчителями.