Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Терещенко Л.
Назва : Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2018. - № 6. - С. 4–11. (Шифр ВМДЗ/2018/6)
Примітки : Зміст: Методика 1. Оцінювання рівня комунікабельності ; Методика 2. Стиль педагогічного спілкування ; Методика 3. Модель педагогічної поведінки ; Додаток 1 : Рівень комунікабельності : тест для педагогів : (за Володимиром Ряховським) ; Додаток 2 : Стиль педагогічного спілкування : анкета для педагогів ; Додаток 3 : Модель педагогічного спілкування : опитувальник для педагогів : (за Ільдаром Юсуповим).
УДК : 373.2.091.12.011.3-051:005.336.2](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Заклади дошкільної освіти-- вихователі-- комунікативна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади дошкільної освіти--вихователі--педагоги--комунікативна компетентність--діагностика--діагностування--методика--комунікабельність--педагогічне спілкування--педагогічна поведінка
Анотація: У статті описано психологічні особливості, які дадуть змогу як вихователю, так і вихователю-методисту долати бар’єри у спілкуванні і підтримувати свій робочий настрій.