Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горошкіна, Олена
Назва : Роль шкільного підручника в реалізації компететнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 2-7 (Шифр Умлш-1/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська мова-- підручники та посібники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підручник української мови--функції підручника--компетентнісний підхід
Анотація: У статті окреслено функції підручника української мови, зокрема мотиваційну, світоглядну, ціннісно-орієнтувальну, розвивальну, інформативну, рефлексійно-корекційну. Акцентовано на зміні пріоритетності традиційних функцій підручника, зокрема інформативної, запропоновано шляхи реалізації цієї функції в суспільних сучасних умовах, зокрема через збільшення питомої ваги електронної підтримки підручника. Особливу увагу приділено проблемі впровадження компетентнісного підходу в освітній процес, що уможливлює використання теоретичних знань як практичного засобу пояснення явищ і розв'язання проблем, застосування досвіду успішних дій у конкретних ситуаціях. Визначено, що прикметною ознакою сучасного підручника української мови є спрямованість його на формування ключових і предметної компетентності учнів.