Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобильченко В.
Назва : Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 7–16. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 376-056.262:376.015.3:159.923.2]-053.5(477) + 373.3.013.42-056.262(477) + 37:001.32](477)Кобильченко
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення зору
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з порушенням зору--педагогічна підтримка--молодші школярі--розвиток особистості--самовизначення--самореалізація--суб’єктна позиція дитини--особистісний розвиток--особистісні досягнення--самостійні вчинки
Анотація: Доведено, що початок навчання в школі – один із найбільш значущих моментів у житті дитини, період якісних змін у її самосвідомості. Встановлено, що педагогіка підтримки в сучасному педагогічному співтоваристві розглядається як одна з педагогічних парадигм, як особливий напрям педагогічної діяльності, який послідовно реалізує принципи особистісно-орієнтованої освіти. Охарактеризовано механізми педагогічної підтримки. Теоретично обгрунтовано, що метою педагогічної підтримки стає цілеспрямований розвиток особистості дитини з порушеним зором, допомога зростаючій людині в пошуках себе, в самовизначенні й самореалізації, культивування суб’єктної позиції дитини, що реалізується за допомогою спеціальної педагогічної технології.