Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравець Н.
Назва : Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 25–35. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
УДК : 376-056.313:376.016:821.161.2](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчання-- інноваційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з інтелектуальними порушеннями--читацька діяльність--інноваційні технології--підлітки--уроки літератури--корекційний процес--читацький інтерес--робота з твором
Анотація: Розглянуто використання на уроках літератури інноваційних технологій навчанняи з метою формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями. Визначено критерії інноваційності. Завдяки принципам виділено функції читацької діяльності та чинники, що впливають на оволодіння читацькою діяльністю підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку. Проаналізовано складові компоненти читацької діяльності: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, діяльнісний, комунікативний. Висвітлено методику використання на уроках літератури інноваційних технологій навчання протягом усіх етапів роботи учнів з твором.