Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Довгопола К.
Назва : Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 17–24. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 376-056.262:373.3.016:741](477) + 37:001.32](477)Довгопола
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення зору-- інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта сліпих--уроки малювання--рельєфне малювання--інтегративний підхід--молодші школярі--художнє сприймання--естетичний смак--поліхудожній підхід
Анотація: Висвітлене питання процесу засвоєння досягнень культури незрячими учнями, їх залучення у соціальний досвід дітей. Уроки рельєфного малювання розв’язувать ці завдання комплексно. Один із шляхів вирішення є впровадження новітніх підходів до естетичної (зокрема ї художньої) освіти незрячих дітей на основі взаємодії мистецт та інтегративного підходу, застосуванні педагогами інноваційних форм організації навчального процесу.