Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Довгопола К. Назва : Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 17–24. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781 Примітки : Бібліогр.: 6 назв. УДК : 376-056.262:373.3.016:741](477) + 37:001.32](477)Довгопола Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення зору-- інклюзивна освіта Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта сліпих--уроки малювання--рельєфне малювання--інтегративний підхід--молодші школярі--художнє сприймання--естетичний смак--поліхудожній підхід Анотація: Висвітлене питання процесу засвоєння досягнень культури незрячими учнями, їх залучення у соціальний досвід дітей. Уроки рельєфного малювання розв’язувать ці завдання комплексно. Один із шляхів вирішення є впровадження новітніх підходів до естетичної (зокрема ї художньої) освіти незрячих дітей на основі взаємодії мистецт та інтегративного підходу, застосуванні педагогами інноваційних форм організації навчального процесу. |