Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Недозим І.
Назва : Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 45–54. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
УДК : 376-056.34:616.896]-053.4(477) + 159.922.76:616.896 + 37:001.32](477)Недозим
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- розлади аутичного спектра
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з розладами аутистичного спектра--соціальний інтелект--комплексний підхід--старші дошкільники--соціалізація--соціальне пізнання--соціальні навички--комунікація
Анотація: Розглянуто провідні тенденції сучасного етапу розвитку національної системи освіти та проаналізовано місце в цьому процесі дітей із розладами аутистичного спектра (надалі РАС). Також розглянуті поняття соціального інтелекту та представлені його структурні компоненти. Відповідно до цих компонентів проаналізовано наявні науково доказові методики роботи з дітьми з РАС та визначено найбільш ефективні методики щодо формування соціального інтелекту в дітей старшого дошкільного віку з РАС, серед них: "Втручання та інструкції за участю однолітків", "Навчання управлінню своєю поведінкою", "Соціальні історії", "Тренінг соціальних навичок", "Структурована група для ігор", "Інструкції і втручання за допомогою технологій", "Відеомоделювання", "Візуальна підтримка" та доведено необхідність застосування комплексного підходу, який сприяє підвищенню показників рівня розвитку окремих здатностей, що входять до структури соціального інтелекту.