Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартиненко В.
Назва : Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 6. - С. 27–33. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
УДК : 373.3.016:821.161.2](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- читання-- навички читання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання--методика викладання--навички читання--пізнавальні процеси--технічні навички читання--розвиток зв’язного мовлення--зорове сприйняття--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що у процесі становлення і розвитку навички читання на початкових етапах труднощі у певної категорії дітей можуть виникати через недостатність сформованості різних властивостей уваги, пам’яті, мислення, дисбаланс у розвитку окремих інтелектуальних функцій, а також через порушення механізмів зорового сприймання.