Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ілляшенко Т.
Назва : Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 7. - С. 10–13. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/7). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 3 назви.
УДК : 373.3.015.3:159.922](477) + 159.922.73 + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Молодші школярі-- гіперактивні діти-- психологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гіперактивні діти--гіперактивні розлади--гіперактивність--прояви гіперактивності--психологія навчання--психолого-педагогічний супровід--дефіцит уваги--правила поведінки--порушення поведінки--психолого-медико-педагогічні консультації--молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі.