Назва журналу :Завучу. Усе для роботи -2018р.,N 17/18 Цікаві статті : Акімов О. Б. Особливості управління інноваційною діяльністю в закладах освіти/ О. Б. Акімов (стр.7-10.) Бакумкіна А. О. Етична культура керівника як складова його управлінської діяльності/ А. О. Бакумкіна (стр.11-13.) Грінчук С. І. Саморозвиток особистості як засіб професійного самовиховання педагога/ С. І. Грінчук (стр.14-16.) Ельксніт Т. А. Удосконалення науково-методичної роботи в закладі загальної середньої освіти/ Т. А. Ельксніт (стр.17-18.) Єльникова М. П. Управління розвитком педагогічної майстерності вчителів/ М. П. Єльникова (стр.19-21.) Зелюк В. В. Обдарована дитина: самореалізація й успіх у дорослому житті/ В. В. Зелюк (стр.22-26.) Коноваленко А. Ю. Методи управління розвитком професійної компетентності педагогів/ А. Ю. Коноваленко (стр.27-29.) Черновол-Ткаченко Р. І. Нетрадиційні форми навчання в системі післядипломної педагогічної освіти/ Р. І. Черновол-Ткаченко (стр.вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/1-28/6.) Гречаник О. Є. Теоретичні засади та концептуальні підходи до організації виховання в закладі загальної середньої освіти/ О. Є. Гречаник (стр.вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/7-28/11.) Хлєбнікова Т. М. Особливості особистісно зорієнтованого навчання педагогів/ Т. М. Хлєбнікова (стр.вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/12-28/16.) Темченко О. В. Управління якістю освіти за умов реформування освітньої галузі: технологічні засади/ О. В. Темченко (стр.вкладка “Методист”. - № 74. - С. 28/17-28/23.) Курман Л. В. Розвиток педагогічної творчості вчителів у закладі загальної середньої освіти/ Л. В. Курман (стр.30-32.) Кутявіна А. В. Казкотерапія в роботі з "особливими” дітьми/ А. В. Кутявіна (стр.33-37.) Макєєв С. П. Робота закладу освіти з обдарованими учнями/ С. П. Макєєв (стр.38-42.) Лужинська В. А. Діяльність керівника закладу освіти з розвитку професіоналізму вчителів/ В. А. Лужинська (стр.43-45.) Мережка О. М. Управління самоосвітньою діяльністю вихователя/ О. М. Мережка (стр.46-48.) Рудіч Л. Г. Обґрунтування освітнього середовища становлення обдарованої особистості як управлінська проблема/ Л. Г. Рудіч (стр.49-50.) Субота А. О. Сутність інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль в управлінні закладом загальної середньої освіти/ А. О. Субота (стр.51-53.) Бєлінська С. В. Особливості організації роботи школи з обдарованими дітьми/ С. В. Бєлінська (стр.54-55.) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Акімов, О. Б.; Бакумкіна, А. О.; Грінчук, С. І.; Ельксніт, Т. А.; Єльникова, М. П.; Зелюк, В. В.; Коноваленко, А. Ю.; Черновол-Ткаченко, Р. І.; Гречаник, О. Є.; Хлєбнікова, Т. М.; Темченко, О. В.; Курман, Л. В.; Кутявіна, А. В.; Макєєв, С. П.; Лужинська, В. А.; Мережка, О. М.; Рудіч, Л. Г.; Субота, А. О.; Бєлінська, С. В. |