Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 373.3.015.3](477)/К 64 Автор(и) : Кондратенко Л. Назва : Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 9. - С. 14–17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/9). - ISSN 0131-5358 Примітки : Бібліогр.: 9 назв. УДК : 373.3.015.3](477) + 37:001.32](477) Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання-- молодші школярі-- навчальна інформація Початкова школа-- навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія учнів--навчальна інформація--сприйняття навчальної інформації--здібності дитини--навчальний матеріал--негативні наслідки--ікт--молодші школярі Анотація: Мета статті розглянути основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показати їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також дати короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу. |