Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.015.3](477)/К 64
Автор(и) : Кондратенко Л.
Назва : Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 9. - С. 14–17. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/9). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
УДК : 373.3.015.3](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання-- молодші школярі-- навчальна інформація
Початкова школа-- навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія учнів--навчальна інформація--сприйняття навчальної інформації--здібності дитини--навчальний матеріал--негативні наслідки--ікт--молодші школярі
Анотація: Мета статті розглянути основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показати їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також дати короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу.