Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :138 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 129.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Педагогічна модель процесу формування естетичного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами іноземної мови/ М. П. Долматова. Теоретичні засади громадянсько-патріотичного виховання молодих школярів/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Психолого-педагогічні особливості читацьких інтересів молодших школярів/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. Організація, аналіз та оцінка результатів дослідно-експериментального перевірки формування готовності до самопрезентаційної діяльності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ І. І. Киричок, Г. О. Дробченко. Екологічне виховання учнів початкових класів загальноосвітньої школи: педагогічна проблема та шляхи її вирішення/ Ю. В. Кот [и др.]. Критеріально-рівнева характеристика сформованості соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників/ О. В. Лісовець. Державна політика у сфері підготовки фахівців для роботи у селі на прикладі вчителя-логопеда закладу дошкільної освіти / Г. М. Мицик. Діагностика стану сформованості професійної відповідальності у майбутніх менеджерів/ Ю. Г. Новгородська. Гуманізація управління загальноосвітнім навчальним закладом як основна мета розвитку особистості / Н. О. Падун, Ю. О. Даруга. Сім’я як основа розвитку особистості/ Д. М. Скребець, М. О. Дяченко, Н. В. Білоусова. Аналіз художньої комунікації у понятійному вимірі/ Геян Чжоу. Критерії, показники та рівні формування професійної компетентності майбутніх вчителів/ М. О. Шевчук. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Змішане навчання як нова форма організації мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів/ Л. В. Біденко, Г. І. Кисельова. Використання ігрового методу в процесі навчання української мови як іноземної/ Т. О. Дегтярьова, О. М. Скварча. Технологія організації і проведення дидактичної гри на уроках математики у початковій школі/ В. Л. Дубровський. Застосування контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних освітніх закладах/ Ю. С. Ілясова. Формування країнознавчої компетентності на заняттях з української мови як іноземної/ О. П. Коньок, А. В. Шевцова. Загальнодидактичні та методико-літературні принципи вивчення літературних творів з міфологічною образністю у старших класах загальноосвітньої школи/ Ю. О. Сидоренко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка майбутніх фахівців до розвитку громадянського суспільства/ І. В. Фольварочний. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Театрально-драматичне мистецтво як засіб формування естетичної культури дітей в школах Канади/ А. Ю. Бовт. Використання інфокомунікаційних технологій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у ВНЗ України/ Лулу Бянь. Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті/ О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Долматова, М. П.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя