Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Гриньова М., Калініченко І. Назва : Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2018. - № 5/8. - С. 39–43: рис. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2018/5/8). - ISSN 0131-6788 Примітки : Бібліогр.: 5 назв. УДК : 373.3/.5.091.12.011.3-051:37.043.2-056.2/.3](477) Предметні рубрики (Галузі знань): Інклюзивна освіта-- підготовка педагогічних кадрів Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення кваліфікації--інклюзія--інклюзивне навчання--інклюзивна освіта--дитина з особливими освітніми потребами--психолого-педагогічний супровід--асистент вчителя Анотація: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому. Дод.точки доступу: Калініченко, І.; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського \про нього\ |