Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 159.942/Ч-34 Автор(и) : Чебикін О. Назва : Структура, зміст та особливості емоційної регуляції пізнавальної діяльності школярів Місце публікування : Психологія і сусп-во: укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис/ Тернопіл. нац. екон. ун-т . - Тернопіль: Тернопіл. нац. екон. ун-т, 2016. - № 4. - С. 76–88. - ISSN 18102131 (Шифр П3/2016/4). - ISSN 18102131 Примітки : Бібліогр.: 31 назва. УДК : 159.942 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання-- пізнавальна діяльність школярів-- емоційна регуляція Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість особистості--навчально-пізнавальна діяльність--емоційна стійкість--емоційна регуляція--емоційна ситуація Анотація: В дослідженні обґрунтовані структури психологічних механізмів і дидактичних умов емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності учнів, подана класифікація емоцій й охарактеризована система методів умілої роботи педагога з їхніми емоційними станами. |