Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.942/Ч-34
Автор(и) : Чебикін О.
Назва : Структура, зміст та особливості емоційної регуляції пізнавальної діяльності школярів
Місце публікування : Психологія і сусп-во: укр. теорет.-методол. соціогуманітар. часопис/ Тернопіл. нац. екон. ун-т . - Тернопіль: Тернопіл. нац. екон. ун-т, 2016. - № 4. - С. 76–88. - ISSN 18102131 (Шифр П3/2016/4). - ISSN 18102131
Примітки : Бібліогр.: 31 назва.
УДК : 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання-- пізнавальна діяльність школярів-- емоційна регуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційна стійкість особистості--навчально-пізнавальна діяльність--емоційна стійкість--емоційна регуляція--емоційна ситуація
Анотація: В дослідженні обґрунтовані структури психологічних механізмів і дидактичних умов емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності учнів, подана класифікація емоцій й охарактеризована система методів умілої роботи педагога з їхніми емоційними станами.