Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савченко О.
Назва : Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 2. - С. 5–8. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2019/2). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:821.161.2](477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки літературного читання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки літературного читання--методика викладання--міжпредметні зв’язки--міжпредметні завдання--читацька компетентність--розвивальний потенціал--виховний потенціал--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Коло читання, зміст і структура читацької компетентності є основою для розроблення відповідних типів міжпредметних завдань і об’єднання їх у систему. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко).