Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боряк О.
Назва : Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями]
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.: Педагогічна преса, 2019. - N 1. - С. 52–60. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/1). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- мовленнєва діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовлення--мовленнєвий розвиток--інтелектуальні порушення--молодші школярі