Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Пілат В. І. Формування читацької компетентності учнів з особливими освітніми потребами/ В. І. Пілат (стр.2–6) Кл.слова: читацька компетентність,читацькі навички,учні з особливими освітніми потребами
Плахотнік К. В. Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу/ К. В. Плахотнік (стр.7–8.) Кл.слова: логопедичний масаж,соціальні компетентності,діти з особливими освітніми потребами
Твердохліб Г. В. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами/ Г. В. Твердохліб (стр.10–12) Кл.слова: комунікативна компетентність,комунікативні уміння,діти з особливими освітніми потребами
Чаренцева О. О. Особливості становлення мовленнєвої сфери у дітей дошкільного віку з розладами аутичного спектру/ О. О. Чаренцева (стр.13–16) Кл.слова: мовленнєвий розвиток,діти з розладами аутичного спектру,аутизм
Цуркан У. О. День сім’ї/ У. О. Цуркан (стр.17–21) Кл.слова: логопедичні заходи,сімейні відносини,сімейні свята
Чиж В. М. Культура мовлення і спілкування. Вживання слів увічливості/ В. М. Чиж (стр.22–24.) Кл.слова: культура мовлення,культура спілкування,уроки української мови
Бабляк С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування (СПО) в 8–9-х класах спеціальних загальноосвітніх шкіл/ С. В. Бабляк (стр.25–29.) Кл.слова: соціально-побутове орієнтування,технологічні картки,спеціальна освіта
Комбарова А. О. Що таке комп’ютер?/ А. О. Комбарова (стр.30–31.) Кл.слова: інформатика,уроки,діти з розладами аутичного спектра
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Пілат, В. І.; Плахотнік, К. В.; Твердохліб, Г. В.; Чаренцева, О. О.; Цуркан, У. О.; Чиж, В. М.; Бабляк, С. В.; Комбарова, А. О.