Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 373.5:53:004.9/Z99 Автор(и) : Іванов, Сергій Аркадійович Назва : Комп’ютерне моделювання задач з фізики на stem-уроках (VPYTHON, GLOWSCRIPT, TRINKET) Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2018. - N 7. - С. 10-17. (Шифр КШС-2/2018/7) Примітки : Бібліогр.: 12 назв УДК : 373.5:53:004.9 Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання фізики в школі-- інформаційно-комп’ютерні технології Ключові слова (''Вільн.індекс.''): stem-освіти--комп’ютерне моделювання--3d-моделювання--алгоритмічне мислення--програмне середовище--vpython--glowscript Анотація: У статті вказано на недоліки сучасного підходу до формування фізичного мислення учнів у контексті упровадження stem-освіти. Розглядаються напрями розв’язання цієї цієї проблеми, де основна увага приділяється комп’ютерному моделюванню фізичних явищ. |