Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко В.
Назва : Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часопис/ М-во освіти і науки України ; Ін-т вищої освіти АПН України ; ДІВП Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - N 1. - С. 39-43. - ISSN 2078-1016 (Шифр ВОУ1/2019/1). - ISSN 2078-1016
УДК : 371.132:37.013.3:165.243:159.953.5/164.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Наука-- наукові тексти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): референти--денотати--дидактилогістика--універсальні критерії--наукові тексти--розум--інтелект
Анотація: У статті розглянуто три універсальні критерії і стандарти змісту текстів будь-яких наук і дисциплін. Перший тип критеріїв і стандартів стосується засобів подання змісту вченими в наукових текстах, і такими засобами є чотири основні типи знаків: знаки-слова, знаки-терміни, знаки-концепти і математичні знаки. Другий тип критеріїв стосується універсальних форм змісту текстів: процес, проміжні параметри процесів (стан), результати процесу. Оскільки змісти текстів створюють учені за участі власного розуму та інтелекту, то третій тип універсальних критеріїв і стандартів зорієнтований саме на них.