Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрик О.
Назва : Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 39–43. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2019/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.3.016:811.161.2](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання української мови--комунікативно-діяльнісний підхід--мовна освіта--комунікативні ситуації--комунікативна компетентність--мовленнєва діяльність--мовленнєві вміння--мовленнєвий розвиток--компетентнісний підхід--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів.