Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хохліна О.
Назва : До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 21–32. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
УДК : 376.091.31.04-044.332(477) + 376-056.2(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): диференційоване навчання--інклюзія--інклюзивне навчання--інклюзивний простір--діти з порушеннями розвитку--індивідуальний підхід--диференційований підхід--індивідуальні особливості--диференціація--діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Розкрито сутність диференційованого навчання як педагогічної технології у контексті освіти дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному просторі. Розглянуто можливості її застосування як технології особистісно-орієнтованої педагогіки. Наведено класифікацію індивідуальних особливостей учнів, які мають враховуватися в диференційованому навчанні.