Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мога М.
Назва : Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 2. - С. 65–74. - ISSN 2312-2781 (Шифр ОДнв/2019/2). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 376.015.31:796](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- дошкільний вік-- фізичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бондінг--спастичний синдром--фізичний розвиток--діти раннього віку--корекційна робота--рухові порушення--оздоровлення--плавання--бебі-йога--динамічна гімнастика--боді-тренінг--фізичне виховання--спастичні парези--реабілітація--фізичні вправи
Анотація: Охарактеризовано технології парної корекційної тілесної взаємодії дорослого (батька, педагога) і дитини з метою поліпшення фізичного розвитку та корекції наявних у неї рухових порушень. Проаналізовано методичні основи даних технологій оздоровлення дітей на основі батьківського бондінгу: раннє плавання, бебі-йога, динамічна гімнастика, його в гамаках, корекційний боді-тренінг дорослого і дитини, бебі-пластик-шоу. Розкрито методичні прийоми та можливості застосування даних технологій у корекційному фізичному вихованні дошкільнят із спастичними парезами.